If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Стига търсили кусури на 159-ката, бе хора Много си е добра колата, поскръцвал бил интериора, голяма работа! На 80% от колите им скърца и трака и нещата се влошават с годините, и кво от тва?!? Единственият и кусур е, че са я направили по-тежичка, но я вижте флагмана на VW Ауди колко тежи и тогава се оплаквайте Не знам колко са тежки БМВ-тата, но не вярвам 3-ката да е много по-лека, щото все пак има кардани, диференциали и прочее простотии, пък като си говорим за интериор няма по-дебилно изглеждащо табло от това на баварците, не че и смачканият екстериор на 3-ката става за нещо де
Kолега за пръв съм съгласен с вас Наистина интериора на 3-ката е отвратителен като дизайн и материали. Таблото прилича мн. на това на жигули от преди 40 години. Но е по добре захванато към купето и не скърца. Може би това се дължи и на факта че шасито на 3-ката е едно от най "твърдите" в своя клас и сътветно усукването на конструкцията е по малко...
Публикация в Economist по повод мераците на VW. Маркионе се кани да превръща Алфа в изцяло премиум марка, назначава за шеф Харалд Вестер (раздвижил Абарт и Мазерати преди тва). Междувременно Фердинанд Пийх разпоредил на екип от дизайнери от студиото в Потсдам да разработят концепция за цяла гама Алфа Ромео Идеята била да фърлят Сеат барабар с напъните да я правят спорти-марка и да си вземат наготово такава.
Според списанието, "Алфа и Вестер тръгват да изкачват висок връх и ако паднат, Пийх ще чака отдолу да събере парчетиите" (в доста свободен превод)
винаги може да се намери кусур. Фактите, обаче, са че 159-ката е от същия клас, на по-добра цена, с повече базови екстри, с много по-добро поведение на пътя и много по-красива.
Публикация в Economist по повод мераците на VW. Маркионе се кани да превръща Алфа в изцяло премиум марка, назначава за шеф Харалд Вестер (раздвижил Абарт и Мазерати преди тва). Междувременно Фердинанд Пийх разпоредил на екип от дизайнери от студиото в Потсдам да разработят концепция за цяла гама Алфа Ромео Идеята била да фърлят Сеат барабар с напъните да я правят спорти-марка и да си вземат наготово такава.
Според списанието, "Алфа и Вестер тръгват да изкачват висок връх и ако паднат, Пийх ще чака отдолу да събере парчетиите"
Хм, тази информация ако е вярна, значи се задават добри времена.
Дори и най-лошото да се случи и VAG "да събират парчетиите", пак ще е по-добре от сега.
А пък ако планът за превръщане на Alfa в премиум марка успее, ще е най-добре.
Ще поживеем и ще видим.
...А пък ако планът за превръщане на Alfa в премиум марка успее, ще е най-добре...
Стига да не е само декларация и симулация на активност с цел вдигане цената на евентуална сделка с VW Как така изведнъж от замразяване на проекти се обърнаха да правят премиум марка... ма ш вийм де.
Стига да не е само декларация и симулация на активност с цел вдигане цената на евентуална сделка с VW Как така изведнъж от замразяване на проекти се обърнаха да правят премиум марка... ма ш вийм де.
ама то в повечето случаи премиум марка означава премиум цени и почти нищо повече!
ама то в повечето случаи премиум марка означава премиум цени и почти нищо повече!
Тъй де Маркионе се изпъчва пред Пийх и вика "Братчед, алфите вече ще ги шиткаме с 30% по-скъпо при същите, че и по-малки, производствени и дистрибуционни разходи, даже и в Щатите - смятай кви печалби ша изпуснем, ку ви я дадем тая марка. Я помислете за по-сериозна компенсацийка"
Случайно като се рових из "youtube" попаднах на едно видео правено от италианци. Което показва какво са направили "Фиат" със бифшият завод на "Алфа" в Милано. До известна степен мисля че това е показателно, колко ги е грижа и за маркта.... http://www.youtube.com/watch?v=if-zXDDy-sI
Comment